חתימה על תצהיר ע"י עו"ד בבית הלקוח, שירות עד הבית מהיום להיום

חתימה על תצהיר מעולם לא הייתה קלה יותר

חתימה על תצהיר משפטי ואימות חתימה בפני עורך דין הן פעולות נדרשות באינספור תחומים בציבוריות הישראלית – בבתי המשפט, מכרזים פרטיים וציבוריים, במשרד הביטחון, ביטוח לאומי, הליכים משפטיים שונים ועוד.

אם אתם אנשים מבוגרים, בעלי מוגבלויות, או שזמנכם יקר ואינכם רוצים לכתת רגליכם למשרד עו"ד, משרדנו מציע פתרון נוח וזריז בדמות הגעה של עורך דין עד לבית הלקוח או למשרדו.

לאחר שיחה מקדימה עם הלקוח, עורך דין ותיק ומקצועי יגיע עד לבית הלקוח לאימות החתימה על התצהיר, ובמקרה הצורך, יערוך את התצהיר ללקוח, ויגיע להחתים את הלקוח בנוחיות ביתו.

חתימה על תצהיר בכל תחום בבית הלקוח.

הגעה לבית הלקוח תוך 24 שעות.

המשך תהליך, גם בבית הלקוח.

עריכת התצהיר והכנתו לחתימה בהתאם לדרישת הלקוח.

שירות מהיר באזור גוש דן והמרכז, וזמינות גבוהה.

ייעוץ מקיף אמין ומקצועי בנוסף לשירות עו"ד עד הבית.

נשמח לעמוד לשירותכם בכל נושא ועניין תוך הבנה מעמיקה וניסיון עתיר שנים.

השאירו פרטים בטופס או חייגו: 077-230-8126

מומחיות המשרד

הסדרת מעמד לבני זוג של אזרחים ישראלים.

משרד עו"ד עמרי אזולאי מעניק שירותי ייעוץ, ייצוג וליווי כולל לישראלים המבקשים להסדיר את מעמדו\ה של בן או בת הזוג שלהם בישראל. למשרד עו"ד עמרי אזולאי ניסיון רב, מומחיות והצלחות רבות ומוכחות בניהול תיקי הסדרת מעמד מול הלשכות השונות של משרד הפנים בישראל.

ביטול החלטות משרד הפנים

התכוננתם היטב, הכנתם את כל המסמכים שביקשו, הגשתם את הבקשה ועניתם לכל השאלות. אך משרד הפנים בכל זאת החליט לדחות את הבקשה. אל תתייאשו – למשרד עו"ד עמרי אזולאי הצלחה רבה וניסיון מוכח בביטול החלטות משרד הפנים השונות, והפיכתן להחלטות חיוביות.

שחרור מעוקבים בנמל התעופה (נתב"ג)

חיכיתם בשדה התעופה לבן משפחה או לאהוב לבכם, ואז מגיעה השיחה – "הוא מעוכב" מסיבה כזו או אחרת.חשוב שתדעו – יש מה לעשות. אפשר לפעול מול הרשויות ומול בתי המשפט כדי להביא לשחרורו המהיר. פנייה בזמן לעורך דין המומחה בתחום תגדיל בהרבה את הסיכויים לביטול העיכוב ולשחרור מהיר מנתב"ג.

קבלת אשרות תייר לאזרחים זרים

ישראלים רבים, המבקשים להזמין לביקור בישראל בן משפחה או חבר מחו"ל, נתקלים בבעיות שונות ומורכבות המעכבות את הגעת התייר. פעמים רבות משרד הפנים יחייב את המזמין הישראלי להגיש בקשה מפורטת בטרם יגיע התייר. הכוונה וליווי של עורך דין מומחה בתחום יכול לסייע לקצר את ההליך, להגדיל את הסיכויים לאישור הבקשה ולמנוע עוגמת נפש הנגרמת בשל סירוב לבקשה או עיכוב בשדה התעופה

התרת נישואין

בני זוג שנישאו בנישואים אזרחיים המבקשים להתגרש, צריכים לעבור הליך שנקרא "התרת נישואין" בבית המשפט בישראל. מורכבות ההליך תלויה במספר גורמים, בין היתר האם שני בני הזוג מסכימים להתרת הנישואין, האם ישנם ילדים בתמונה, האם שני בני הזוג בישראל ועוד. ליווי צמוד וייצוג של עורך דין מקצועי בהליך מעלה דרמטית את הסיכויים להצלחה ומייעל ומקצר את ההליך.

קבלת אשרה בנסיבות הומניטריות מיוחדות

משרד הפנים בישראל מאפשר לזרים רבים להישאר ולעבוד בישראל ע"פ נהלים רבים ומגוונים (בני זוג של ישראלים, עובדים בתחום הסיעוד, חקלאות, מלונאות וכו'). אך ייתכן כי זרים רבים, שנגמרה אשרת שהייתם, עדיין זכאים להישאר בישראל ללא ידיעתם. ע"פ נוהל מספר 1.14.0001 ניתן לקבל אשרת שהייה ועבודה בישראל אם ישנם "טעמים הומניטאריים מיוחדים" רוצים לדעת אם אתם עומדים בהוראות הנוהל ואם גם לכם מגיעה אשרת עבודה בישראל? פנו אלינו לשיחה מקדימה ללא עלות.

נשמח לעמוד לשירותכם בכל נושא ועניין תוך הבנה מעמיקה וניסיון עתיר שנים

לקוחות מספרים עלינו

אנחנו כאן בשבילכם

צרו קשר עוד היום, ועורך דין יגיע אליכם הביתה לחתימה על התצהיר.
נשמח לעמוד לשירותכם בכל נושא ועניין, תוך הבנה מעמיקה וניסיון עתיר שנים.

חתימה על תצהיר ע"י עו"ד בבית הלקוח, שירות עד הבית מהיום להיום

יוצרים קשר בקלות וביעילות

כל הזכויות שמורות

design & Powered By OnlineBiz

צרו קשר Call Now Button דילוג לתוכן